top of page

Meest gestelde vragen

De Koffiesnor
 

Waar komt jullie filtermalingkoffie vandaan?

Onze filtermalingkoffie bestaat uit 100% Arabica bonen die afkomstig zijn uit Brazilië, Costa Rica en Colombia. Het is een milde koffie.

Waar komen jullie espressobonen vandaan?

Onze espressobonen (Krachtpatser) betreft een mix tussen Arabica en Robusta bonen afkomstig uit Peru, Ethiopië, Brazilië en Oeganda. Door de dark roast komt de krachtige volle smaak naar voren.

Hoe garanderen jullie kwaliteit?

Onze blend is met uiterste zorg samengesteld. Na het branden van de koffiebonen zijn deze direct verpakt om versheid en de beste kwaliteit te garanderen.

Per hoeveel gram is de filtermaling verpakt en hoeveel kopjes koffie haal ik eruit?

De filtermaling is verpakt per 200 gram. Uit 200 gram koffie kun je ongeveer 25 tot 28 kopjes zetten, hierbij gaan wij uit van 7 a 8 gram per kopje.

Per hoeveel gram zijn de espressobonen verpakt en hoeveel kopjes koffie haal ik eruit?

De espressobonen zijn verpakt per 500 gram. Uit 500 gram espressobonen kun je ongeveer 60 tot 70 kopjes zetten, hierbij gaan wij uit van 7 a 8 gram per kopje.

Hoe lang is jullie koffie houdbaar?

De houdbaarheidsdatum staat vermeld op het label en de verpakking.

Hoe kom ik in contact met De Koffiesnor?

Je kunt ons bereiken via e-mail: info@landgoedhetmeenen.nl. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren.

Maatwerk

Kan ik de koffie bestellen en naar meerdere adressen laten versturen?

Ja! Geef je wensen aan ons door en wij regelen de rest: info@landgoedhetmeenen.nl

Kan ik de koffie ook zelf uitdelen als relatiegeschenk / cadeau?

Dat kan! Wij kunnen onze koffie feestelijk verpakken zodat jij het alleen nog maar hoeft uit te delen. Neem contact met ons op omtrent de mogelijkheden: info@landgoedhetmeenen.nl

Ik heb een ander verzoek, namelijk ...

Laat het ons weten via: info@landgoedhetmeenen.nl

 

Betalen
 

Hoe kan ik betalen?

Op locatie kan er contant of per pin worden betaald. Bij verzending ontvang je van ons een betaallink per email. Zo betaal je gemakkelijk en veilig via iDeal. Heb je een verzoek ingediend voor maatwerk dan sturen we je de gegevens en instructies voor een bankoverschrijving.

Hoe snel wordt een bestelling per post verwerkt?

We verwerken je bestelling zodra de betaling bij ons ontvangen is. Doorgaans kun je je bestelling binnen 5 werkdagen in de brievenbus verwachten. Je bestelling niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op: info@landgoedhetmeenen.nl

Bestellen & verzenden

 

Wanneer kan ik de bestelling verwachten?

Wij streven ernaar om een bestelling binnen enkele werkdagen te verwerken en te verzenden, doorgaans kun je de bestelling binnen 5 werkdagen in brievenbus verwachten. Let op: De Koffiesnor is hierbij afhankelijk van PostNL en kan daardoor niet altijd garanderen dat een bestelling binnen de aangegeven periode geleverd wordt.

Wat nou als er niemand thuis is of de brievenbus te klein is?

Geen probleem! Onze pakketten passen doorgaans door iedere brievenbus, mocht dit niet het geval zijn dan wordt je bestelling bij de buren afgeleverd of afgegeven bij een afhaalpunt van PostNL.

De bestelling is niet geleverd, wat nu?

Het kan zijn dat er vertraging is bij PostNL. Grote kans dat je bestelling alsnog binnen 24 uur geleverd wordt. Nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op: info@dekoffiesnor.nl.

Bedenktijd & retourneren

 

Wat is de bedenktijd?

Je hebt recht op 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. In deze periode kun je je bestelling zonder reden retourneren. Let op: dit geldt alleen voor ongeopende verpakkingen.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Als je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons opneemt (info@landgoedhetmeenen.nl) en je bestelling terugstuurt, zorgen we dat je je aankoopbedrag terug krijgt. Je kunt het pakket richten aan: De Koffiesnor, Leningsbeekweg 4, 7663 TM  Mander. Let op: de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Overige

 

Ik heb een klacht!

Dat is vervelend! Meld je klacht aan ons: info@landgoedhetmeenen.nl, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden.

Ik heb een vraag die er niet bijstaat!

Geen paniek! Stel je vraag via: info@landgoedhetmeenen.nl.

  • Facebook - grijze cirkel
  • Instagram - grijze cirkel
bottom of page